![]() |
| Hettendesrock |
|
rafkes
Wouw....
|
hettendes was meer als geslaagd vond ik.
wat zijn de volgende activiteiten op de planning |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Ewing
Goe bezig
|
21 februari is het boegt van den aldi en retro computergames avond
14 maart is het normaal gezien algemene vergadering gevolgd door wss bowlen voor de tappers. |
||||||||||||
|
_________________ Life starts @ 5800 rpm |
|||||||||||||
|
Yoni
|
Hey,
Ik was mij juist effe aant vervele en met wa rond te kijke vond ik dit op het forum van het laatste groepke da int jh is kome optrede Even een klein verslagske van ons optreden gisteren; Omstreeks 7u vertrokken ik en Wout vanuit Wezemaal met de auto richting Bekkevoort, en al snel bleek het een lange rit te worden; Q-music op de achtergrond, de GPS weigerde dienst. Na ongeveer een uur te hebben rondgedoold (autostrade op en af, uiteindelijk meermaals naar de Piet gebeld om de weg te vragen) kwamen we dan toch uiteindelijk aan in JH de zwik. Geen kat was er, nu ja dat was niet zo verwonderlijk aangezien het nog maar 8u was, en ze hadden ons geboekt om 9. Dan maar direct al het materiaal klaargezet in -laat ons zeggen - een gelijkvloers podium. Kebab besteld jam jam. 10 voor 10 geen kat, we besluiten van toch maar te beginnen. Optreden zelf was ok, we worden steeds professioneler heb ik de indruk. Uiteindelijk stroomde er tijdens het optreden nog wel wat volk binnen, aangevuld tot 20 man. Na bisnummers gespeeld te hebben vraagt er zo ne kale man om checkpoint’s clear nog is te spelen, t sloeg blijkbaar aan. Uiteindelijk nog een duvelke gedronken en dan toch al rap het voor bekeken gehouden. Conclusie die mag getrokken worden uit deze ervaring; jeugdhuizen met alleen ouwe mannen krijgen ook geld van de gemeente om te spenderen. Ouwe mannen luisteren naar rock he. Ik moet zegge da ik toch wel wa medelijden had met de Levi... |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Ewing
Goe bezig
|
Die mannen hebben sterallures precies
|
||||||||||||
|